- Bu konu 4 yanıt içerir, 4 izleyen vardır ve en son 13 yıl 4 ay önce
Vehbi Kara tarafından güncellenmiştir.
- YazarYazılar
- 12 Ocak 2013: 23:39 #9204
Dr. Aybars OruçAnahtar yöneticiDeğerli Arkadaşlar,
STCW 2010 kapsamında, yeterlilik yükseltme sürelerinin 24 aydan 36 aya yükseltilmesi sizi nasıl etkiledi? Terfi sürelerinin artmasının denizciliğimiz üzerine etkileri ne olacaktır? Düşünceleriniz nedir?
Selamlar
13 Ocak 2013: 17:19 #9213kefkenlikaptan
Katılımcıaybars kadesim biz denizcilerin kaderi bu ama benim icin gayet iyi cunki 3 yil calisip hizmet yapmak ban gore mantikli fakat su bir gercekki 2000 tl verip kaptan olan arkadaslarimiz var .denizin desini bilmiyorlar vede bizlerin piyasasin olduyorlar onun icin oncelikle bir bakanligimizin olmasi lazim neredeyse deniz uzerinde bir ada gibi olan ulkemizin malisef bir bakan li bile yok uzulmemek elde degil iki zengin armetor istedigibi kanun cikartira biliyor ,
saygilarimla :haci ibrahim kir sinirli vardiya zabit
14 Ocak 2013: 18:16 #9214
Dr. Aybars OruçAnahtar yöneticiMerhaba,
Aslında Ulaştırma Bakanlığı isim değiştirerek Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığı adını aldı. Bu sizce yeterli olmadı mı?
Selamlar, Saygılar
16 Ocak 2013: 02:58 #9232leven
Katılımcıçalışma süreleriyle birlikte personele verilen değer de artacaksa eyvallah ama şu an ben bu karar iyi olmadı diyorum.
28 Şubat 2013: 16:50 #10006
Vehbi KaraKatılımcıTerfi sürelerinin artması gemi yönetimi açısından çok faydalı olmuştur. Çok genç yaşta olupta Kaptan ve 1. Zabit sorumluluğunu alan bir çok denizcinin kendisine ve çalıştığı şirketine ne kadar zarar verdiğini bizzat görerek şahit oldum.
Yıllar önce Türk denizciliğinin hızlı gelişmesi nedeni ile kaptan ve mühendis ihtiyacı bulunuyordu. Bu nedenle 24 aylık çalışma süreleri gerekli idi lakin artık gemi sayısı azalmış denizci sayısı çoğalmıştır. Terfi sürelerinin arttırılması bu nedenle faydalı olmuştur…
- YazarYazılar
- Bu konuyu yanıtlamak için giriş yapmış olmalısınız.
e-MarineEducation.com Denizcilik Eğitimine Yeni Bir Bakış Açısı