MERHABA
BEN DENİZCİLİK LİSESİNİ BİTİRİYORUM BU SENE İNŞALLAH . İŞ BULMAK İÇİN BİR KAÇ TANE DENİZCİLİK FİRMASIYLA GÖRÜŞTÜM AMA SANIRIM BU GÖRÜŞTÜKLERİM HEP ARACI FİRMALAR VE BAZILARI BENDEN BİR MİKTAR PARA İSTİYOR İŞ YÖNLENDİRMESİ İÇİN.BİR TANESİDE SEN STAJYER ELEMAN OLUYORSUN DEDİ.BENİM OKUL KAPANDIKTAN SONRA İŞ BULUP ÇALIŞMAYA BAŞLAMAM LAZIM ..NASIL BİR YOL İZLEMELİYİM.NERELERDE ÇALIŞABİLİRİM.HEM KENDİMİ GELİŞTİRMEK HEMDE PARA KAZANMAK İSTİYORUM . BANA YARDIMCI OLURMUSUNUZ.
TEŞEKKÜR EDERİM.