- Bu konu 3 yanıt içerir, 4 izleyen vardır ve en son 10 yıl 5 ay önce
aytaç ay tarafından güncellenmiştir.
- YazarYazılar
- 15 Haziran 2014: 17:45 #16698
denizciyiz
Katılımcımerhaba öncelikle siteniz gerçekten çok güzel ve devamlı takip ediyoum.Aklıma takılan bir şey oldu sitenizde https://e-marineeducation.com/tr/gemiler-gemi-adamlari-olmadan-seyredebilir-mi/ bu sayfayı okuyarak aklıma şu soru geldi:
sizce ileride deniz ulaştırma ve işletme mühendisliği bölümü yada genel denizcilik mesleğin sonu mu gelcek bu projeyle ?15 Haziran 2014: 23:31 #16704
Dr. Aybars OruçAnahtar yöneticiMerhaba,
Değerli görüşlerinden ötürü teşekkür ederim.
Büyük oranda sektör küçülecek de diyebiliriz. Bu sadece benim görüşüm değil; dünyadaki çeşitli otoritelerin düşüncesi.
Selamlar
25 Haziran 2014: 02:29 #16743emrenaz
Katılımcıinsansız gemiler ağır saçmalık şimdi başlanılsa 20 yıl sonra belki oturacağını kendileri itiraf ediyor.
denizcilik küçülecek bu bir gerçek piri reis üniversitesinin dünyaya 100.000 denizci lazım saçmalığı ağır yalan hatta 2011 de arz talep eğrisini görmüştüm tam zıt idi.
türkiyede inşaatçılar küçük gemi, yat kapıp beleş fiyata jiletliyorlar. inşaatçı mühendise de gerek yok sırf tehlikeli ortam vs.
tavsiyem ne denizcilik harici ne herhangi bir mühendislik ne de bişey okumayın türkiye gibi bir ülkede mühendislik doktorluk vs bunlar ünvan için okunulur. insan eleme sınavlarına girip rekor yapılır hepsi bu.
y
gidin neyi merak ediyorsanız onu okuyun, üretimi olun, türk mantığı şurayı bitirirsem aç kalır mıyım sorusundan kurtulun. tekrar söylüyorum üretici olun, yeni fikirler getirin, ithalat ihracat yapmaya çalışın, tabi elbette ki üniversite okuyun hatta farklı dallarda bir kaç tane üzerine aöf vs.22 Ocak 2016: 21:29 #22554
aytaç ayKatılımcısizce ileride deniz ulaştırma işletme mühendisliğinde iş bulma konusunda sıkıntı olurmu?
- YazarYazılar
- Bu konuyu yanıtlamak için giriş yapmış olmalısınız.
e-MarineEducation.com Denizcilik Eğitimine Yeni Bir Bakış Açısı