Öncelikle merhaba diyeyim
.Karadaki bazı işlerimden ötürü denize çıkamadım ancak durumum tekrar çıkmayı gerektiriyor.Ehliyetim uzakyol 2. muh ancak 5 yıl içinde sadece 6 ay hizmetim var.Anladığım kadarıyla yeterliliğim düşecek.Düşerse ehliyetimi 3, olarak düzenlerler mi?Ayrıca düzenledikleri takdirde bir kontrattan sonra direkt olarak ehliyetimi 2, yapabilir miyim?Yoksa A3/2 yi tekrar mı almam lazım yada sınavamı tekrar girmem lazım.Yardımcı olursanız sevinirim.
Öncelikle yeterliliğiniz sanıyorum. Uzakyol 2. Mühendis değil, Uzakyol 2. Makinist. Yeterliliğiniz bir alt yeterliliğe düşecek. Tam bilmiyorum ancak 3 ya da 6 ay çalışmanız gerekiyor 3. olarak. Eskiden bu 3 aydı. Şimdi durum nedir emin değilim.