- Bu konu 10 yanıt içerir, 2 izleyen vardır ve en son 12 yıl 2 ay önce
Dr. Aybars Oruç tarafından güncellenmiştir.
- YazarYazılar
- 21 Nisan 2014: 11:15 #15411
denizciyiz
KatılımcıBurdan denizcilikle uğreşan abilerime soruyorum bu mesleği gerçekten önerir misiniz ? Çünkü çok haberler duyuyoruz şirketten parasını alamayan ve denizcilik sektörü artık eskisi gibi değilmiş gibi haberler….
21 Nisan 2014: 13:05 #15412
Dr. Aybars OruçAnahtar yöneticiMerhaba,
Şuan bir anket düzenliyoruz. Bir soru sordum. Soru şu:
Çocuğunuzun denizci olmasını ister miydiniz?
Sadece denizde çalışmış kişilerin görüşlerine dikkate aldığımızda;
Evet, çocuğumun denizci olmasını isterdim. = %28.57
Hayır, çocuğumun denizci olmasını istemezdim. = %71.43Şimdi kararı kendin verebilirsin.
Selamlar
21 Nisan 2014: 13:56 #15442denizciyiz
Katılımcıpeki aybars abi neden olmasını istemezlerdi biraz daha açabilir misin ?
21 Nisan 2014: 13:57 #15443denizciyiz
KatılımcıYani sebepleri bakımmından birkaç örnek olarak…
21 Nisan 2014: 14:06 #15444
Dr. Aybars OruçAnahtar yöneticiMerhaba,
Şu şekilde sıralayabilirim.
-Yoğun çalışma temposu
-Anne, baba, eş, sevgili, çocuk özlemi
-Anlayışsız ve niteliksiz amirler
-Sosyal hayata olan uzaklık
-Maaşını düzgün alamama
-Yetersiz kumanya şeklinde sıralayabiliriz.Selamlar
21 Nisan 2014: 14:20 #15445denizciyiz
Katılımcıçok teşşekkür ederim aybars abi 😀 peki senin düşüncen nedir sen önerir misin ? deniz sektörünü aybars abi 🙂
21 Nisan 2014: 14:29 #15446
Dr. Aybars OruçAnahtar yöneticiMerhaba Atakan,
Benim önerip önermemem çok bir şeyi değiştirmez diye düşünüyorum. %71 gibi ezici bir kitle önermiyor. Buradan bir çıkarım yapabileceğini sanıyorum. 🙂
Selamlar
Aybars Oruç21 Nisan 2014: 15:13 #15447denizciyiz
Katılımcıanladım aybars abi ne demek istediğini 😀 Peki aybars abi ingilizceyi üniversite okurken mi geliştirmek daha iyi olur yoksa üniversiteyi bitirdikten sonra mı denizcilik sektörü için ? 🙂
21 Nisan 2014: 15:22 #15448
Dr. Aybars OruçAnahtar yöneticiMerhaba Atakan,
Şimdiden geliştirmeye başlaman çok daha iyi olur 🙂
Selamlar
21 Nisan 2014: 15:26 #15449denizciyiz
Katılımcıtamam aybars abi çok teşşekür ederim 🙂
21 Nisan 2014: 15:56 #15450
Dr. Aybars OruçAnahtar yöneticiRica ederim kardeşim 🙂
- YazarYazılar
- Bu konuyu yanıtlamak için giriş yapmış olmalısınız.
e-MarineEducation.com Denizcilik Eğitimine Yeni Bir Bakış Açısı