13 Ocak 2013: 17:19
#9213
Katılımcı
aybars kadesim biz denizcilerin kaderi bu ama benim icin gayet iyi cunki 3 yil calisip hizmet yapmak ban gore mantikli fakat su bir gercekki 2000 tl verip kaptan olan arkadaslarimiz var .denizin desini bilmiyorlar vede bizlerin piyasasin olduyorlar onun icin oncelikle bir bakanligimizin olmasi lazim neredeyse deniz uzerinde bir ada gibi olan ulkemizin malisef bir bakan li bile yok uzulmemek elde degil iki zengin armetor istedigibi kanun cikartira biliyor ,
saygilarimla :haci ibrahim kir sinirli vardiya zabit
e-MarineEducation.com Denizcilik Eğitimine Yeni Bir Bakış Açısı