13 Haziran 2016: 20:13
#24965
Anahtar yönetici
Değerli Kardeşim,
Her nasıl yaparsan yap ama mutlaka eğitimine devam et. En azından bir yerde kaydın bulunsun. Kontrat aralarında; yani izin döneminde eğitimine devam edersin. Faydasını ileride görürsün.
Selamlar
e-MarineEducation.com Denizcilik Eğitimine Yeni Bir Bakış Açısı